Detalles del Título
Detalles del Título

< Ant.
Sig. >
 
Título Inductive grammar through theme- based teaching using language chunks with sixth graders in the public high school Pablo Emilio CardonaTesis / CD-Rom - Tesis
Autor(es) Garcés Zuluaga, Alejandra (Autor)
Rodríguez Vanegas, Laura (Autor)
Ceballos Rozo, Camilo (Autor)
Publicación Colombia : Universidad Tecnológica de Pereira. Facultad de Bellas Artes y Humanidades. Licenciatura en Bilingüismo con Énfasis en Inglés, 2018
Descripción Fí­sica 1 CD-ROM
Idioma Ingles;
Clasificación(es) 425
Materia(s) Lenguaje y leguas - Enseñanza - Método bilingue; Inglés - Gramática; Inglés - Enseñanza;
Nota(s) Tesis/Disertación: Tesis. -- Universidad Tecnológica de Pereira. Facultad de Bellas Artes y Humanidades. Licenciatura en Bilingüismo con Énfasis en Inglés
Autorización de publicación: No
Formato: PDF
Resumen: Because of the necessity and eagerness of learning English, language learners may think that grammar has no relevance in the real use of the language. This is not certainly true; grammar is the base for communication no matters the language or place in which this is used; without good grammar, clear- effective communication is impossible. Learners that use grammar properly know how to put their ideas across easily. As a consequence, they will be able to speak, read, and write the language more fluently. In the field of English language learning, grammar is a skill that provides learners with structures to organize the language knowledge acquired, and think logically to communicate in an accurate way when using the language with any skill.
Disponibilidad
CodBarras Localización Estante Signatura Estado Categoría
6310000122781Biblioteca CentralTesis Digital Sin Autorización de PublicaciónT425 G215DisponibleNo Lb. Sala