Lista de Resultados - Títulos con Materia : Marketing
Lista de Resultados - Títulos con Materia : Marketing

Hay 400 Resultados.

< Ant.
Saltar página: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1. Achieving Brand Loyalty in China through After-Sales Services : With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants (2016.)
Fraß, Alexander
ISBN: 9783658143671
Libro Electrónico
En Línea - Libro
2. Adoption of Innovation : Balancing Internal and External Stakeholders in the Marketing of Innovation (2015.)
Brem, Alexander; Viardot, Eric
ISBN: 9783319145235
Libro Electrónico
En Línea - Libro
3. Advances in Advertising Research (Vol. III) : Current Insights and Future Trends (2012)
Eisend, Martin; Langner, Tobias; Okazaki, Shintaro; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9783834942913
Ejemplares: 0
Libro Electrónico
En Línea - Libro
4. Advances in Advertising Research (Vol. IV) : The Changing Roles of Advertising
Rosengren, Sara; Dahlén, Micael; Okazaki, Shintaro; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9783658023652
Libro Electrónico
En Línea - Libro
5. Advances in Advertising Research (Vol. V) : Extending the Boundaries of Advertising (2015.)
Banks, Ivana Bušljeta; De Pelsmacker, Patrick; Okazaki, Shintaro
ISBN: 9783658081324
Libro Electrónico
En Línea - Libro
6. Advances in Advertising Research (Vol. VI) : The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative (First edition 2016.) (2016.)
Verlegh, Peeter; Voorveld, Hilde; Eisend, Martin
ISBN: 9783658105587
Libro Electrónico
En Línea - Libro
7. Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theory and Practice (2011)
Okazaki, Shintaro; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9783834968548
Ejemplares: 0
Libro Electrónico
En Línea - Libro
8. Advances in National Brand and Private Label Marketing : Second International Conference, 2015 (2015.)
Martínez-López, Francisco J; Gázquez-Abad, Juan Carlos; Sethuraman, Raj
ISBN: 9783319201825
Libro Electrónico
En Línea - Libro
9. Advances in National Brand and Private Label Marketing : Third International Conference, 2016 (2016.)
Martínez-López, Francisco J; Gázquez-Abad, Juan Carlos; Gijsbrecht, Els
ISBN: 9783319399461
Libro Electrónico
En Línea - Libro
10. Advertising in the Aging Society : Understanding Representations, Practitioners, and Consumers in Japan (2016.)
Prieler, Michael; Kohlbacher, Florian
ISBN: 9781137586605
Libro Electrónico
En Línea - Libro
11. Aerospace Marketing Management : A Handbook for the Entire Value Chain
Malaval, Philippe; Bénaroya, Christophe; Aflalo, Jonathan; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9783319013541
Libro Electrónico
En Línea - Libro
12. Applied Conjoint Analysis
Rao, Vithala R; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9783540877530
Libro Electrónico
En Línea - Libro
13. El arte de vender y comprar productos de gran consumo (2013)
Agustín, Antonio; Delclaux, Sofia
ISBN: 9788415735649
Libro Electrónico
En Línea - Libro
14. Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty : Proceedings of the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference (2015.)
Spotts, Harlan E
ISBN: 9783319118451
Libro Electrónico
En Línea - Libro
15. Atención al cliente y gestión de reclamaciones : En busca del santo grial
Londoño Mateus, Ma. Claudia; Sobrino, Eugenia
ISBN: 9788415683063
Libro Electrónico
En Línea - Libro
16. Best Practices in Marketing and their Impact on Quality of Life
Alves, Helena; Vázquez, José Luis; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9789400758780
Libro Electrónico
En Línea - Libro
17. Boundary Spanning Elements and the Marketing Function in Organizations : Concepts and Empirical Studies (2015.)
Sahadev, Sunil; Purani, Keyoor; Malhotra, Neeru
ISBN: 9783319134406
Libro Electrónico
En Línea - Libro
18. Boundary-Spanning Marketing Organization : A Theory and Insights from 31 Organization Theories (2011)
Hult, G Tomas M; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9781461438199
Ejemplares: 0
Libro Electrónico
En Línea - Libro
19. Brand Building and Marketing in Key Emerging Markets : A Practitioner's Guide to Successful Brand Growth in China, India, Russia and Brazil (First edition 2015.) (2015.)
Schaffmeister, Niklas
ISBN: 9783319194820
Libro Electrónico
En Línea - Libro
20. Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods : An Empirical Study of Members Behavior and the Economic Relevance for the Marketer (2012)
Meister, Sandra; SpringerLink (Online service)
ISBN: 9783834940551
Ejemplares: 0
Libro Electrónico
En Línea - Libro
< Ant.
Saltar página: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11